- 01 серпня 2009, 15:41
#5839
Пропоную всім хто не сильно тисне на гальма в тісній та стрімкій групі доєднатися до щоденних тренувань на Київському шоссе.Як правило -10-30 км темпових на 4+, 5 з пульсом двіс...е...е....коротше кажучи в вересні буде велопробіг Ужгород-Київ.там і байкерів тож вистачає....толпа величезна тож затягує сильно , але й середня від Житомира- Київа тримається 36-40 км/год( 170 км враховуючи петлі по Києву). Тобто треба готуватися.Пропоную готуватися в темповому форматі,нудне пилялово по шоссе. абсолютно непродуктивне та кожного дня шоб мені було якось веселіше, може хтось ще хоче саме на час підготувати себе. Просто я постійно на Київському бачу і байкерів схоже на тренув....кого- без окулярів розгледіти не можу.Та й знаю всього...З часом дистанція зростатиме.
Якшо когось зацікавить -розклад викладу пізніше...шоб дарма тут не календарити
ПРАВИЛА УЧАСТІ В ГРУПОВИХ ТЕМПОВИХ ТРЕНУВАННЯХ НА ШОССЕ
( обов`язкове для ознайомлення всім учасникам тренувань).
Для забезпечення безпеки руху учасників дорожнього руху,тренувальної групи на проїжджій частині а також безпеки життя та здоров`я кожного окремо взятого учасника тренувань кожний учасник перед виїздом групи має бути ознайомлений із загальними правилами ,порядком та технікою руху в групі а також тренувальним завданням( дистанція,темп, місця фінішу,прискорення...).
Кожний учасник тренувань зобов`язаний забезпечити власну безпеку засобами захисту ( велошолом, окуляри,перчатки...) і несе особисту відповідальність за ігнорування цього пункту.
Кожний учасник для забезпечення безпеки руху групи має виїжджати виключно на технічно справному велосипеді, а також у відповідному одязі та взутті,щоб попередити деякі випадки які можуть призвести до порушення прямолінійності руху учасника тренувань що в умовах щільної групи на високій швидкості може призвести до групового падіння із відповідними наслідками (Випадки коли за відсутності велоперчаток "втрачається кермо", випадок коли на високому каденсі через погане зщеплення підошви зривається нога з безконтактних педалей та велосипедист починає "плавати" на дорозі (в кращому випадку), випадок коли штанину затягує в колесо або зірку( цепом).... випадок коли в незахищені окулярами очі потрапляє інородний предмет і т.п.)
Кожний учасник тренувань має виконувати всі відповідні команди та установки лідера групи ( або двох лідерів, замикаючого та відкриваючого ( не лідируючого- того хто "везе" групу на шоссе на даний момент )).
Кожен учасник тренувань приймає в них участь на свій страх та ризик і за будь-яких обставин не може висувати будь-яких претензій з будь-якого питання будь-кому із учасників або ж лідеру групи.
Кожен учасник що виїхав на тренування підтверджує цим що ознайомлений із вищезазначеними правилами та погоджується з ними.
Якшо когось зацікавить -розклад викладу пізніше...шоб дарма тут не календарити
ПРАВИЛА УЧАСТІ В ГРУПОВИХ ТЕМПОВИХ ТРЕНУВАННЯХ НА ШОССЕ
( обов`язкове для ознайомлення всім учасникам тренувань).
Для забезпечення безпеки руху учасників дорожнього руху,тренувальної групи на проїжджій частині а також безпеки життя та здоров`я кожного окремо взятого учасника тренувань кожний учасник перед виїздом групи має бути ознайомлений із загальними правилами ,порядком та технікою руху в групі а також тренувальним завданням( дистанція,темп, місця фінішу,прискорення...).
Кожний учасник тренувань зобов`язаний забезпечити власну безпеку засобами захисту ( велошолом, окуляри,перчатки...) і несе особисту відповідальність за ігнорування цього пункту.
Кожний учасник для забезпечення безпеки руху групи має виїжджати виключно на технічно справному велосипеді, а також у відповідному одязі та взутті,щоб попередити деякі випадки які можуть призвести до порушення прямолінійності руху учасника тренувань що в умовах щільної групи на високій швидкості може призвести до групового падіння із відповідними наслідками (Випадки коли за відсутності велоперчаток "втрачається кермо", випадок коли на високому каденсі через погане зщеплення підошви зривається нога з безконтактних педалей та велосипедист починає "плавати" на дорозі (в кращому випадку), випадок коли штанину затягує в колесо або зірку( цепом).... випадок коли в незахищені окулярами очі потрапляє інородний предмет і т.п.)
Кожний учасник тренувань має виконувати всі відповідні команди та установки лідера групи ( або двох лідерів, замикаючого та відкриваючого ( не лідируючого- того хто "везе" групу на шоссе на даний момент )).
Кожен учасник тренувань приймає в них участь на свій страх та ризик і за будь-яких обставин не може висувати будь-яких претензій з будь-якого питання будь-кому із учасників або ж лідеру групи.
Кожен учасник що виїхав на тренування підтверджує цим що ознайомлений із вищезазначеними правилами та погоджується з ними.