- 03 березня 2015, 22:24
#59659
Трошки релігійного підгрунтя та основ, але в фундаментальній моїй теорії- це не є основоположеннями, тому сприймати як матеріал який має право на існування
Великий Піст: в перший день посту і у Страсну П’ятницю – суворий піст, тобто слід стримуватись від вживання продуктів і страв, які містять м’ясо, мають молочну основу, а також яєць. У інші тижні посту в понеділки, середи та п’ятниці слід стриматись від продуктів і страв, що містять м’ясо; подібно, як і у страсну суботу. В інші дні (вівторок, четвер, суботу, неділю) дозволено усі види продуктів та страв. Заохочується (не має чіткого зобов’язання), щоб у перший і останній тижні посту взагалі (у всі дні, окрім неділі) утримуватись від продуктів та страв, які містять м’ясо, а у середу та п’ятницю – також страв з молокопродуктів.
Немає обов’язку постити (загальниця), якщо у посний день випаде свято, що вшановує Господа чи Богородицю (але не святого). В окремих випадках звільняти від обов’язку постити може місцевий ієрарх (єпархіальний єпископ, протосинкел, синкел), парох, або сповідник на підставі поданої прохачем причини.
Так зване «злагіднення» постів у Католицькій Церкві відбулося після Другого Ватиканського Собору (1962-65 рр.), адже піст для християни — це насамперед час віднови духу у молитві та вправляння у християнських чеснотах.
У Православних вимоги до посту є більш строгими.
----------------------------------------------------------------
Заборона на м'ясо діє протягом усього посту. Під час нього ПРАВОСЛАВНІ також не їдять м'ясо, рибу, молочні продукти.
У період Великого посту не влаштовуються весілля та інші гучні урочистості.
Отправлено спустя 35 секунд:
krecc, Заходьте Завтра, думаю буде меню не гірше!
Отправлено спустя 6 минут 36 секунд:
Скільки віднімеш від тіла, стільки додаси сили душі. /Свят. Василій Великий/
Отправлено спустя 59 секунд:
Було б помилкою людині, що тільки-но розпочала роботу Богові, чекати якихось особливих вражень та благодатних дарів. Молитва й піст і всяка праведність навчають, збудовують людину, як ми це вже згадували, невидиме і часто непомітно. Як зерно, вкинуте у землю, ще не побачило світла, але вже зрушилося, неухильно потягнулося до світла, прорвало свою в`язницю і пішло в ріст, так і душа у терпінні і труді неодмінно йде правильно і вже близька Богові, а душа недбала - блукає.