- 06 квітня 2011, 00:11
#22697
Для велотуристів, покатушечників та й для автомобілістів.
Зріє в мене давня ідея - під час підготовки будь-якого пробігу по дорогам Житомирщини переважно на транзитах Ліс-Поле-Село та ще всякі інші види шляхопроводів абсолютно неможливо вирахувати реальний стан доріг з оглядкою на специфіку велопробігу-походу на будь-яких з доступних мап. Виключення -більшість великих шосейних трас.Все інше -темний ліс,гущавина,хащі Позначення "дорога с усовершенствованним покрытием" в кращому випадку з нашого велодосвіду буде потрісканим ухабистим асфальтом -в гіршому -її не буде взагалі!!! Як от зі мною було в болотах близ колишньої ракетної частини на півночі нашої малої Неньки - бетонку нагло розібрали і кінці в воду, точніше і ліс в болото сразу все сховав
Це особливо може бути критично під час покатушок-походів в несприятливих умовах або з іншими факторами:
1) міжсезоння (розмиті дороги, непрохідні весняні польові дороги,підтоплені лісові....)
2) непевна або нерівнозначна підготовленість учасників ( діти, ветерани велоспорту , гламурні дєвочки, самовпевнені йолопи шо забагато читають про круті походи за моніком та нівжисть не розкатуються "до того как" , велолосі (як правило -100% велоегоїсти яким невєдомо правило "Темп-по останньому" !!!,прості велопацани які хочуть знати шо їх чекає - нетесана бруківка , шліфована бруківка пісок, відсів, злітна бетонна смуга )
3) обмеженість в часі учасників та необхідність точного розрахунку можливих витрат часу на проходження конкретних ділянок шляхопроводів як окремо так і в цілому ( ну щоб на потяг встигнути. напр).
4) непередбачувані фактори на місці по факту велопроходження нитки маршрута- зіпсована погода, вкрадений сцобакою бутерброд, переляканий піском карбоновий переклюк гламурного вєліка , землетрус, цунамі, консерваторія-суд-Сибір
В умовах трьох перших пунктів така карта необхідна аби надійно планувати похід-пробіг закладаючи якісь обґрунтовані на відповідні етапи доріг певні прогнозовані сили та час!!!
В останньому пункті - аби оптимально вибратися з пункту А до пункту Б при заданих умовах.
Всі ми періодично при плануванні починаємо старую пєсню о главном -"Вася, шо там за дороги, ото из озера до тудова " і при цьому всі періодично влазимо не туда і вилазимо не тудою. куди та як хотілось би Переклички та шось хтось десь неефективні та неповноцінні для планування,оптимізації.
ПРИКЛАД: от у мене є задача з мінімальними витратами сил-часу кудись добратись.Я ж на велосипеді а не на авто. Я зможу "до того как" а не в реалі скласти нитку маршрута зважаючи на погоду останнім часом та прогнозований стан доріг. Або протилежне -я хочу просто довго красіво покататись -але шоб там не лазити болотними коліями. а звідти -піщаними дюнами.На карті вони також показані як грунтова дорога > ( . Але пісок для вела це той же сніг, якщо не гірше!!
Велотуристам та й просто пєшкам тра більш точно класифікована карта доріг.
ПРОПОНУЮ (за результатами попереднього обговорення з деякими веложижиками) започаткувати створення карти доріг, де КОЖНИЙ БАЖАЮЧИЙ ХОДЯЧИЙ ТА КАТАЮЧИЙ по своїй совісті додаватиме (зверху на генштаб в растрі або векторі) пройдені ним відрізки доріг які будуть мати індивідуальне позначення згідно якогось нашого та більше велодорожнього класифікатора, який треба розробити - утвердити -впровадити Напр: на легенді на дорозі: преривиста жовта з крапками блакитного і цифрою 4-2о розшифровка: піщано-ухабиста з затопленнями пісок від 4 до 20см Це логічна розшифровка. але це я так -імпровізація....
Багато шо тра обговорити вживу -вектор чи растр ? Вектор ? -легко крутиться в навіґаторі але не у всіх та не завжди вони є та й різні за типом підтримуваних розширень карт... Растр? Вся карта області на зшивках чи навіть ну там чотирьох кусках кілометровок буде нереально важка даж для стаціонарної робочої станції. Не транспортабельна також Як додавати -шарами в ФШ та потім привязкою, чи на вектор Житомирщини одразу десь в МапСоурсЕдіт ? Багато є питань. Або пишіть сюди, хто як бачить сей проект. або давайте через певний час десь в куточку турклуба проведем форум -бо так легше й швидше , йомаё, чим писать 2год((
Я думаю, що головне почати -карта буде постійно оновлюватись,значить розвиватись...головне якийсь її кеш робити, бо ФШ після сотого слоя поверх мапи вилетить навсєгда.А доріг-просєк-стежок....тисячі.
Зріє в мене давня ідея - під час підготовки будь-якого пробігу по дорогам Житомирщини переважно на транзитах Ліс-Поле-Село та ще всякі інші види шляхопроводів абсолютно неможливо вирахувати реальний стан доріг з оглядкою на специфіку велопробігу-походу на будь-яких з доступних мап. Виключення -більшість великих шосейних трас.Все інше -темний ліс,гущавина,хащі Позначення "дорога с усовершенствованним покрытием" в кращому випадку з нашого велодосвіду буде потрісканим ухабистим асфальтом -в гіршому -її не буде взагалі!!! Як от зі мною було в болотах близ колишньої ракетної частини на півночі нашої малої Неньки - бетонку нагло розібрали і кінці в воду, точніше і ліс в болото сразу все сховав
Це особливо може бути критично під час покатушок-походів в несприятливих умовах або з іншими факторами:
1) міжсезоння (розмиті дороги, непрохідні весняні польові дороги,підтоплені лісові....)
2) непевна або нерівнозначна підготовленість учасників ( діти, ветерани велоспорту , гламурні дєвочки, самовпевнені йолопи шо забагато читають про круті походи за моніком та нівжисть не розкатуються "до того как" , велолосі (як правило -100% велоегоїсти яким невєдомо правило "Темп-по останньому" !!!,прості велопацани які хочуть знати шо їх чекає - нетесана бруківка , шліфована бруківка пісок, відсів, злітна бетонна смуга )
3) обмеженість в часі учасників та необхідність точного розрахунку можливих витрат часу на проходження конкретних ділянок шляхопроводів як окремо так і в цілому ( ну щоб на потяг встигнути. напр).
4) непередбачувані фактори на місці по факту велопроходження нитки маршрута- зіпсована погода, вкрадений сцобакою бутерброд, переляканий піском карбоновий переклюк гламурного вєліка , землетрус, цунамі, консерваторія-суд-Сибір
В умовах трьох перших пунктів така карта необхідна аби надійно планувати похід-пробіг закладаючи якісь обґрунтовані на відповідні етапи доріг певні прогнозовані сили та час!!!
В останньому пункті - аби оптимально вибратися з пункту А до пункту Б при заданих умовах.
Всі ми періодично при плануванні починаємо старую пєсню о главном -"Вася, шо там за дороги, ото из озера до тудова " і при цьому всі періодично влазимо не туда і вилазимо не тудою. куди та як хотілось би Переклички та шось хтось десь неефективні та неповноцінні для планування,оптимізації.
ПРИКЛАД: от у мене є задача з мінімальними витратами сил-часу кудись добратись.Я ж на велосипеді а не на авто. Я зможу "до того как" а не в реалі скласти нитку маршрута зважаючи на погоду останнім часом та прогнозований стан доріг. Або протилежне -я хочу просто довго красіво покататись -але шоб там не лазити болотними коліями. а звідти -піщаними дюнами.На карті вони також показані як грунтова дорога > ( . Але пісок для вела це той же сніг, якщо не гірше!!
Велотуристам та й просто пєшкам тра більш точно класифікована карта доріг.
ПРОПОНУЮ (за результатами попереднього обговорення з деякими веложижиками) започаткувати створення карти доріг, де КОЖНИЙ БАЖАЮЧИЙ ХОДЯЧИЙ ТА КАТАЮЧИЙ по своїй совісті додаватиме (зверху на генштаб в растрі або векторі) пройдені ним відрізки доріг які будуть мати індивідуальне позначення згідно якогось нашого та більше велодорожнього класифікатора, який треба розробити - утвердити -впровадити Напр: на легенді на дорозі: преривиста жовта з крапками блакитного і цифрою 4-2о розшифровка: піщано-ухабиста з затопленнями пісок від 4 до 20см Це логічна розшифровка. але це я так -імпровізація....
Багато шо тра обговорити вживу -вектор чи растр ? Вектор ? -легко крутиться в навіґаторі але не у всіх та не завжди вони є та й різні за типом підтримуваних розширень карт... Растр? Вся карта області на зшивках чи навіть ну там чотирьох кусках кілометровок буде нереально важка даж для стаціонарної робочої станції. Не транспортабельна також Як додавати -шарами в ФШ та потім привязкою, чи на вектор Житомирщини одразу десь в МапСоурсЕдіт ? Багато є питань. Або пишіть сюди, хто як бачить сей проект. або давайте через певний час десь в куточку турклуба проведем форум -бо так легше й швидше , йомаё, чим писать 2год((
Я думаю, що головне почати -карта буде постійно оновлюватись,значить розвиватись...головне якийсь її кеш робити, бо ФШ після сотого слоя поверх мапи вилетить навсєгда.А доріг-просєк-стежок....тисячі.