ВелоЖитомир

форум велосипедистів м.Житомира

  • Аватар користувача
  • Аватар користувача
  • Аватар користувача
  • Аватар користувача
  • Аватар користувача
  • Аватар користувача
  • Аватар користувача
  • Аватар користувача
Аватар користувача
By admin
#36200
Зображення


ОБЛАДНАННЯ ВЕЛОСИПЕДА ТА ВЕЛОСИПЕДИСТА]Згідно з Правилами дорожнього руху, велосипед має бути укомплектований
► Показати
ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ ДЛЯ ВЕЛОСИПЕДИСТІВ
(згідно Правил дорожнього руху від 26.09.2011 р.)

i
Велосипедист, що рухається проїзною частиною, є повноправним учасником дорожнього руху!
Він, відповідно, зобов'язаний знати й дотримуватися Правил дорожнього руху.
Велосипедист може здійснювати будь-які маневри, не заборонені Правилами. Маневри на проїзній частині мають бути передбачуваними й зрозумілими іншими учасниками дорожнього руху.
Вимоги до велосипедистів, що рухаються по проїзній частині
1. Рухатися по проїзній частині на велосипедах дозволяється особам, що досягли 14-річного віку.
2. Велосипед повинен мати справні гальма, звуковий сигнал, бути обладнаним світловідбивачами: спереду білого, позаду червоного, по боках жовтогарячого кольору.
3. Велосипедисти повинні рухатися по велодоріжках, а якщо їх немає — по крайній правій смузі проїзної частини, в один ряд (також можна їздити по узбіччю*, не заважаючи пішоходам). Виїжджати з крайньої правої смуги можна для виконання об’їзду перешкод (припаркованих машин, ям тощо).
4. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, велосипедисти мають поступитися дорогою іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.
5. Для руху по проїзній частині колони велосипедистів мають бути розділені на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією 80–100 м між групами. Велосипедисти у групах повинні їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.
6. Під час руху по проїзній частині, перед зупинкою, перестроюванням, поворотом або розворотом велосипедисти зобов'язані подавати попереджувальні сигнали:
• поворот або перестроювання праворуч: витягнута права рука Зображення;
• поворот або перестроювання ліворуч: витягнута ліва рука Зображення;
• зупинка: піднята догори будь-яка рука Зображення.
Сигнал лівого повороту також рекомендується подавати при об’їзді автомобіля, що припаркований з правого краю смуги. Подавати сигнал рукою слід завчасно і припиняти безпосередньо перед виконанням маневру. При їзді у групі знаки першим подає ведучий, а члени групи їх негайно повторюють.
7. Велосипедисти можуть перевозити тільки такі вантажі, які не заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим учасникам дорожнього руху.

Зображення

* Узбіччя — виділений конструктивно або суцільною лінією дорожньої розмітки елемент автомобільної дороги, що прилягає безпосередньо до зовнішнього краю проїзної частини, розташований з нею на одному рівні й не призначений для руху транспортних засобів, крім випадків, передбачених Правилами дорожнього руху. Узбіччя може використовуватися для зупинки й стоянки транспортних засобів, руху пішоходів, мопедів, велосипедів (за відсутності тротуарів, пішохідних, велосипедних доріжок або у випадку неможливості пересуватися по них).

Велосипедистам забороняється:
1. Їздити, не тримаючись за кермо, знімати ноги з педалей.
2. Під час руху триматися за інший транспортний засіб.
3. Перевозити пасажирів, крім дітей у віці до 7 років (їх перевозять на додатковому сидінні, обладнаному надійно закріпленими підніжками).
4. Рухатись по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);
5. Повертати ліворуч або розвертатися на шляхах із трамвайним рухом і на тих шляхах, що мають більше однієї смуги для руху в даному напрямку.
Отже, для здійснення лівого повороту потрібно:
а) проїхати перехрестя прямо, розвернутися в правому ряді пересічної дороги, за дозвільним сигналом світлофора знову проїхати перехрестя прямо;
або
б) злізти з велосипеда й перейти дорогу по пішохідному переходу.
6. Рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїзній частині, якщо поруч є велосипедна доріжка.
7. Рухатися по дорозі в темний час доби (і/або в умовах недостатньої видимості) без включеної фари й світловідбивачів.
8. Їздити по зустрічній смузі.
9. Буксирувати велосипеди.
10. Буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з велосипедом.

Зображення

Правила проїзду перехресть
1. На перехрестях діють звичайні правила пріоритету. Так, автомобіль, що рухається по другорядній дорозі, повинен поступитися велосипеду, що рухається по головній дорозі. (Рис. 9)
2. На нерегульованому перехресті рівнозначних доріг перевагу має транспортний засіб (окрім трамваю), у якого немає перешкоди праворуч. Тобто на такому перехресті автомобіль, що наближається ліворуч, повинен звільнити дорогу велосипедистові. (Рис. 7)
3. На нерегульованому перетині велосипедної доріжки з дорогою, розташованому поза перехрестям, велосипедисти повинні звільнити дорогу всім транспортним засобам, що рухаються по цій дорозі.
4. На регульованих перехрестях велосипедисти повинні підкорятися сигналам спеціальних велосипедних світлофорів, а за їх відсутності — сигналам автомобільних світлофорів. (Рис. 1–4)
5. Автомобіль, що повертає праворуч, повинен пропустити велосипедиста, який рухається поруч з ним по тій самій дорозі прямо. Тобто якщо ви їдете прямо, а машини повертають направо, попередьте водіїв витягнутою лівою рукою, як ніби ви робите лівий
поворот. Водії розуміють цей жест і пропускають вас прямо.
6. При повороті праворуч радимо їхати не біля бордюру, а ближче до середини правої смуги, щоб водій не намагався вас обігнати — тоді ви уникнете небезпечного «притирання» до бордюру з боку автомобіля.

Проїзд пішохідних переходів
(Рис. 12–14)
На регульованих пішохідних переходах велосипедисти повинні підкорятися сигналам велосипедних або загальнотранспортних світлофорів, а також регулювальників. На нерегульованих пішохідних переходах велосипедисти, як і всі інші водії, повинні звільняти дорогу пішоходам. Також варто звільняти дорогу пішоходам, які прямують до трамвая на зупинці або від нього (з боку дверей), якщо трамвайні шляхи пролягають по проїзній частині.

Велосипедистам не можна перетинати дорогу по пішохідному переходу, так само як і розвертатися на пішохідному переході. У цьому випадку потрібно злізти з велосипеда й перейти дорогу як пішохід.

Коли велосипедист стає пішоходом.
Велосипедист, який не їде на велосипеді, а котить його, вважається пішоходом. У такому випадку на нього поширюються права й обов'язки пішоходів. У Правилах зазначена тільки одна відмінність велосипедиста, який котить велосипед, від пішохода: по проїзній частині пішоходи мають рухатися «по краю проїзної частини назустріч руху транспортних засобів», а велосипедисти, які котять велосипед, повинні рухатися «по краю проїзної частини у напрямку руху».

Рисунки 1-14
► Показати
ОСНОВНІ ПРАВИЛА РУХУ В ГРУПІ
► Показати
ЩО РОБИТИ В РАЗІ ДТП
► Показати
ПОРАДИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
► Показати
Закачати файл:
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Аватар користувача
By INSPIRE
#36210
admin писав:Велосипедистам забороняється:
admin писав:4. Рухатись по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);
admin писав:1. Рухатися по проїзній частині на велосипедах дозволяється особам, що досягли 14-річного віку.
Не совсем понял. :-? А что делать велосипедистам в период с 7 до 14 лет? :shock:

А по теме: информация очень нужная и полезная, особенно для начинающих коллег. :aleyop:
Как вариант, при регистрации на сайте можно подписывать соглашение на ознакомление с ПДД. :idea:
Аватар користувача
By admin
#36212
INSPIRE писав:А что делать велосипедистам в период с 7 до 14 лет?
Учить правила ПДД и "вождение" (ну там, по полям, проселочным дорогам и т.д.) :D

До 14 лет нельзя ездить на велосипеде по дорогам.
Аватар користувача
By 3DSchuminator
#36224
INSPIRE писав:Не совсем понял. :-? А что делать велосипедистам в период с 7 до 14 лет? :shock:
до 14 лет можно ездить по дорогам внутри жилых зон. Тоесть во дворе катацо никто не запретит ;)
Аватар користувача
By Snumsmumrik
#36226
3DSchuminator писав:до 14 лет можно ездить по дорогам внутри жилых зон
из соображений "что не описано - то не запрещено"? Тоже верно :D
Аватар користувача
By 3DSchuminator
#36227
Snumsmumrik писав:из соображений "что не описано - то не запрещено"? Тоже верно
ну чисто юридически - да. Если это не попадает в список "велосипедисту запрещается:" то можно
Аватар користувача
By ТК Поліське Джерело
#36388
Саме тупе правило -заборона велосипедисту повороту наліво!!! Так склалося що велосипедист ущімлений в правах на наших просторах- правила створювались з образом якогось дядька що їде з горботкою в лабаз в кінці вулиці.Тобто якось глобальніше бачення велосипедиста на дорогах не було в нас ніколи, відать!
Я порушую постійно заборону повороту наліво -ібо я глобальний лісапедіст -я їжджу за майонезом край нашого села. А це дуууже багато пороротів наліво. :viktory:
Цікаво шо в Європах цей маневр велосипедисту дозволено незалежно від кількості смуг!!! Почитайте наприклад Британські Highway Code
напр: http://www.direct.gov.uk/en/TravelAndTr ... /DG_070332
пункт 177 ;)
Аватар користувача
By Snumsmumrik
#36389
ТК Поліське Джерело, на самом деле вполне обоснованное правило. Учитывая культуру поведения на дорогах постсоветского пространства.
По 177-му пункту и указанной ссылке: а то, что это британия, не заставило задуматься? У них левосторонне движение, вообще-то.
Аватар користувача
By Deepreset
#36390
ТК Поліське Джерело, вполне нормальное правило. Поворот налево в плотном потоке машин требует хороших навыков управления велосипедом и умения четко контролировать развитие ситуации. Например неопытный велосипедист может не успеть перейти на пониженную передачу и ему не хватит динамики разгона на повороте, а когда в момент поворота светофор переключается на красный, появляется нехилая вероятность оказаться на капоте.
Аватар користувача
By ТК Поліське Джерело
#36392
Snumsmumrik,
а ти по ссилкє ходив? Там дві полоси для повороту виділено, я памнятаю про Японію і Британію.Якшо хош -можеш пошукати німецькі правила -те саме.Згоден з Діпрезетом що це небезпечно -поворот наліво, але маю думку шо велосипедист має мати альтернативу -пішки чи наліво в ряду з машинами -в нас же право вибору не надано!
Про культуру - чехів зустрів на дорогах Львівщини (Бескиди)- відверто бояться їздити по нашим дорогам :mad: вері скріім, кажуть :stid:
Зверніть увагу: шоломи, зєркала, отражалки всякі, жилєтка (вдень!!!) ..не просто бояться їздити -а й культура така !
пс: труЪ туристі їздять таки на Хромолі та вібрейках :bayan:
правда обидва так нагружені -я їх не вкручуючи об`їхав і був таков :velo:
Зображення
Аватар користувача
By Трамплинчик
#36394
ТК Поліське Джерело писав:Саме тупе правило -заборона велосипедисту повороту наліво!!!
А уяви, якщо його не буде. Мені здається, що фішка не в тому, щоб зробити сам маневр - поворот, а в небезпечній ситуації на дорозі, яке обов"язково складеться при підготовці велосипедиста до цього повороту.

Де повинен рухатись велосипедист? У правому ряду якнайближче до узбіччя. Швидкість руху автомобілів у місті - до 60 км/год. І що тоді буде, коли лісапедіст зі швидкістю 15-25 км/год почне виписувати крєндєля (то вліво то вправо) при кожному повороті наліво, перетиначи 2 смуги щільного трафіку машин?

Добре - ще в Житомирі, а в Києві? :-?
Аватар користувача
By Snumsmumrik
#36403
ТК Поліське Джерело, взагалі-то альтернатива у велосипедиста є. І вона досить зрозуміла: на зелений переїжджаєш на інший бік вулиці (не зеброю). Чекаєш зеленого і їдеш куди треба.
Трамплинчик, ещё не забываем про то, что для поворота влево велосипедист обязан выехать в левый ряд, где, согласитесь, на порядок опасней. Стоять там на земле до зелёного сигнала. Где он стоять будет? На двойной сплошной? А потом "низкий старт", замедляя движение всех, кто за ним и пугая их же.

А теперь, внимание, вопрос. Допустим разрешат левый поворот велосипедистам. И как вам эти бабульки на "украинах" с торбами на руле, пересекающие перекрёстки. Нисколько не смущают?
Аватар користувача
By Deepreset
#36404
Бабулькам вообще глубоко начхать на какие-то там правила, они движутся по приборам и на автопилоте. К ним надо относится как к природному явлению.
Аватар користувача
By ТК Поліське Джерело
#36410
ви всі праві..не можна наших лісапедистів пускати на швидкісну смугу...
Аватар користувача
By 3DSchuminator
#36416
Трамплинчик писав:Швидкість руху автомобілів у місті - до 60 км/год
ох лол! У нас реально до 80-90, на меньшее лучше не расчитывать, не надо недооценивать противника ;)
ТК Поліське Джерело писав:пс: труЪ туристі їздять таки на Хромолі та вібрейках
Еще 2 года назад убедился, что единственный тип тормозов, которые можно починить в глубоких говнах и вдали от цивилизации - это вибряки.
Аватар користувача
By Snumsmumrik
#36443
3DSchuminator, дык оффициально разрешённая скорость по населённым пунктам - 60+20, итого 80... отсюда и имеем. Или нас... не уверен даже, какой из вариантов ближе к действительности.
Аватар користувача
By 3DSchuminator
#36476
Snumsmumrik, ПДД: У населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 60 км/год.
Все эти +20 придумали мягко говоря плохие люди, которые благодаря всем возможным лазейкам, в том числе и классам точности измерительных приборов, погрешности спидометров и т.п. стараются ездить максимально быстро, но чтоб при этом им ничего за это небыло. Им пофиг что они подвергают опасности не только свою жизнь, но и твою, мою и всех остальных. В случае чего оно будет пищять про "вот посмотрите, погрешность спидометра 5%, погрешность визира 3%, 5*3=15%, нельзя доказать что я привысил.". Тоесть это люди, для которых другие участники движения - унылое говно
Аватар користувача
By Snumsmumrik
#36489
3DSchuminator, придумали или нет, но допустимой погрешностю считаются те самые 20км/ч., и за скорость 79км/ч на визире оштрафовать не могут.
Ещё не забываем про основную погрешность, которую дают установленные на машину покрышки, давление в шинах и качество дорожного покрытия.

Я не защищаю тех, кто сознательно ездит со скоростью за 70км/ч, как раз наоборот - "казнить, нельзя помиловать". Но вот эта мягкость в законе, по сути, и даёт им такое право, увы.
Аватар користувача
By jazzec
#36491
"перевищення допустимої швидкості до 20км/год" - усне попередження, чим себе ДАІшники не утруждають...

Добавлено спустя 1 минуту 37 секунд:
+20 - теоретично вже наказуємо, але + похибки вимірювальних приладів....тому на замір виставляють "83"...
By jaark
#36492
На мой взгляд, существование "ПДД для велосипедистов" для многих является провозглашением своих прав на дорогах (дескать мы такие же полноправные участники дорожного движения), но никак не обязанностей перед другими участниками движения. Каждый день с такими сталкиваюсь. И не удивительно почему же нас так не любят водители автомобилей. Буквально полчаса назад наблюдал поведение одного такого "экстремала" на Мериде. По Киевской на промежутке от универмага до перекрестка с Михайловской он умудрился нарушить наверное бОльшую часть этих самых ПДД, подвергая тем самым опасности не только свою жизнь и здоровье :oppa: И, к сожалению, он не одинок... И никогда не поверю, что можно настолько спешить, чтобы пренебрегать нормальной логикой и чувством самосохранения. Соревноваться в виражах и скорости надо не на городских улицах, а на загородных КК.
ПДД гласят: 1.4. Каждый участник дорожного движения имеет право рассчитывать на то, что и другие участники выполняют данные Правила. У нас на такое расчитывать не может ни один участник движения... :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Пропускаєш покатушки та інші велоподії?! - SMS-інформування!