ВелоЖитомир

форум велосипедистів м.Житомира

  • Аватар користувача
  • Аватар користувача
#69453
Приземлення Apollo на Вкраїні. Чи полетить? ТЕСТ-ОГЛЯД
10000км велотуризму... і 128гр фетишизму
...
Самий чесний і троха чи не єдиний на плянеті тест велосипеду Apollo TRACE 20 HI VIZ 2017 Gloss Blue
...
PRE
Думаю багатьом буде цікаво, а що ж це за кенгуру такеє стали завозити на Вкраїну із далекої Австралії ? (звісно ж - з Китаю, а дещо до нього - з кЕтаю). Інтернет пестрить оглядами брендових велоконей за результатами кількох днів покатеньок в місті - та ми вже звикли виокремлювати плєвєла від. Власне ж бренд Apollo важко відшукати в тисячах ревью, навіть. Отож, рік тому я придбав бюджетний 28" Apollo TRACE 20 HI VIZ 2017 Gloss Blue в рамках #Проект_Ня , на цей момент відкатав на ньому в усіх мислимих умовах від скелястих гірських стежок до болотних заплав і солончаків гарний десяток тищ кілометрів в 12-ти багатоденках. Час підвести підсумки :ugeek:
ТРОХА ФІЛОСОФІЇ ЗАМІШАНУ В ПЕРЕДІСТОРІЮ
З 2003 року паралельно із соше я почав катати і походи. Перші були на тренувальному Старт-соше червоного кольору але на турист.покришках. Потім за купу грошей я обзавівсь тріальною хромомолібденовою рамою DaBomb, якій був вірний оце 15 років. Та вже в 2016 році стало очевидно - що знос рульового стакана, її несоосність після падіння вела із Звягельського городища, зірвані різьби каретки, закипілий підсиділ, невдало приварений петух якого відірвало живцем від рами....і ще багато чого - не сприяють надійності походів, і окремо - комфорту їзди на велосипеді (без рук його завалювало).
Зимою 2016 я почав підбирати собі новий туринг. Початково я планував зібрати його, на основі нової хромомолібденової рами. Але ціна на такі рами навіть б/у мене трохи охолодила - тоді єдиним бюджетним варіантом в магазинах була рамця FireEye Funseeker 29 17.5 (звісно блакитного кольору). Але я розумів, що навіть якщо в теорії накидати на нього дешевих компонентів -то це буде щось близько 20000грн, і означатиме що виїде він із стайні не раніше осені 2017року (поки все накупиться). Тож я перемкнувся на алю велосипеди концепції "гревел"
ПРИНЦИПОВО ХОТІЛОСЬ:
1. Дискові гальма ( краща прохідність, всепогодність, довговічність ободів, колодок)
2.Звісно - ригідна вилка ( на рамах спроектованих під амо-вилку не варто експериментувати із зміною геометрії )
3. Блакитний колір рами :oops: ня
4. Нормальні колесні зазори, щоб ставити за потреби від тонких 28м покришок для бреветів, до широких на піщане Полісся.
5. Рама під колеса 29"
6. Рама з документами !
На жаль, моніторинг кілька місяців по барахолкам не виявив чогось підходящого моєї ростовки (М).З кількох цікавих пропозицій памнятаю хромолевий Surly , але без документів і з цінником щось 25К грн.
Тоді наш веломеханік Ігорь Дизель з магазина "Два Колеса" https://www.facebook.com/DvaKolesaZt/ із всього розмаю велоконячок на ринку України ізнайшов мені по мімішній ціні цей Apollo TRACE 20 HI VIZ 2017
https://veloplaneta.com.ua/28-apollo-tr ... %2C1145%5D
Я одразу в нього втюрився, і вже за місяць він приїхав із далекої Австралії (жарт, звісно).
Втім весною я ще відкатав брудні походи на старому ДаБомб-і, оскільки не було підвісної сумки на розмір колеса Аполло (стара сиділа б на колесі, бо 28"), та й велосипед було шкода...блимайте самі)))
Памнятка природи -джерело "Суворівська криничка", Вінничина, весна 2017р.
Зображення
Дубль всіх фото далі тут, на ГуглФото (якщо пощезне прев`ю за 3-10 років)
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... nUA_tZmMmp
...
ТЕСТ-ОГЛЯД ...з мандровидами :)
Забирав я його з магазина сніжної зими, лячно їхав додому по заметам на сліках! І ще 3 місяці він чекав першої катки, під бібліотечкою книжок про....про оходи, звісно ж!
До речі -це єдиний вигляд ісходного Аполло в моїх руцях...далі був рік тюнингу до нормального надійного турінга.
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... Uv9XeVH_7I
...
Тим часом , дяки фірмі MOKRIZZONNI CORPORAZIONI гг, на нього було пошито комплект легкоходних сумок для байкпакінга, з бльосткамі :oops:
Зображення
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... n4dJ17o16T
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... O0iAVBNd0e
.......
Коротке резюме по Apollo TRACE 20 HI VIZ 2017
Часто в оглядах ми читаємо "філософія цього велосипеда" etc.
Насправді це стосується якихось очевидно інновацій , типу Cannondale Lefty, Спеш Рубо і т.д. Щодо бюджетних -всі фірми їх роблять якнайдешевше, що бути присутніми в цій ціновій ніші. Навіть не шукайте там особливе ставлення розробників. І цей Аполло є яскравим прикладом, може хіба більш дорогі бренди більше піклуються і про бюджетні моделі. Але не цей.
Упереджую, я розумів що купляю дешевий (порівняно) велосипед,тому нижче тільки байдуже-об`єктивна оцінка його загалом і компонентів зокрема, безо всякої претензії до виробника-дилера, отже:
НЕДОЛІКИ ВЕЛОСИПЕДА:
1. Доволі нестійке до подряпин фарбування. Фарби один шар, захисним лаком не покрито -за рік походів помітно пошмагав раму. Є з чим порівнювати - брендові велосипеди по 10 років їздять як новенькі!
2. кЕтайські: педалі, підсиділ, гріпси. Рекомендую одразу викинути!
Педалі ледь з магазину доїхали - бо перетягнуті початково.Зняв в той же день, все одно я їзжу виключно на контактах
Підсиділ має небачених мною ніде досєлє аж 1см зажиму полоз`їв сідла -через що з підсидільною сумкою зі снарягою відчутно зміщується назад, і вигибає рейки сідла (фото буде нижче).Додатково підсиділ важить аж півкіла і має величезний сталевий болтяру, рівно посередині замка, який звісно не тримає як от два болти збоків!
Гріпси заявляються ніби як "ергономічні", але це "олжа", бо гріпси прокручуються вниз, коли ставиш долонь на наплив(((. Можна б приклеїти, але через три походи виявилось що вони ще й картонні - бо відривало їх при случаї -кусками.
3. Ексцентрики колес не самі якісні, пластикові колби випресувались, а сам ричаг ексцентрика в місці повороту на шарнірі має люфти, тож забиваючись піском він через раз закривається не плавно а ривками зі скрипом. Але що очікувати, якщо на втулках колес також -жодних маркувань, чиї вони...
4. Втулки колес мають пильник з невідомої гуми -оскільки вона вже за пару місяців розтріскалась, і взагалі була настільки тонка -що постійно випадала сегментами із посадочного місця.
5. З цим велосипедом ви отримуєте безкоштовну підписку на групу "Поющіє труси ротора", а в кінці спуску вже "воющі" :)))
6. На блокові зірок була відсутня одна заклепка-штифт, через що найбільша зірка відчутно під навантаженням вигиналась і цеп спадав.Про причину я дізнаався, коли через N-000 км вирішив поміняти цеп і зірки (фото)
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... ZGsIGgk1Hh
7. ЯКІСТЬ ЗБОРКИ - "трієчка"!
Перехідник передніх дискових гальм початково був перевернутий, і колодки ледь половиною ширини гальмували.Я про це не знав -бо це були мої перші дискові гальма. Ажж через півроку Дизель помітив -що притерта доріжка ротора якась завузька ))). Імхо це -кримінал! :mad:
Майже всі компоненти перетягнуто -болти і гайки. Передня втулка була перетягнута, що колесо ледь крутилось. А задню втулку довго не вдавалось і розконтрогаїти -настільки затягнули кЕтайці(((. Рожковим газовим ключом я навіть позривав шліци, але так і не відкрутив.Допомогла автохімія.
Але епічним моментом була моя спроба зняти правий шатун каретки, щоби замінити шатуни на пустотілі Hollowtech, пустотілу каретку Octalink замість чавунного "квадрату", і головне -я хотів шатуни 175мм, мені вкрай незручно вкручувати 170мм якими були комплектні. Так от, один з шатунів каретки не вдалось зняти зйомниками в майстерні "Два Колеса", ми знімали його випресовкою для підшипників в трьох автомайстернях Житомира. Дві погнули, одну зламали. Після чого нас з Св.Антоніо погнали мокрими тряпками (((((
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... io61f7NCOQ
Каретку довелось наживо відрізати болгаркою з одного боку, після чого вдалось зняти шатуни з велосипеду.
8. Широкі колесні зазори на фото вводять в оману. Бо вузьких нижніх в кареточному вузлі ви не побачите, якщо не вживу. Так от, разом із тим що шиповані покришки нонє мають за звичку бути ширшими, ніж заявлено в описі, я купивши під кінець року для мандри Закарпатськими високостями пару Швальбе Смарт Сам 1.75....ледь всунув одну з них в заднє колесо, хоча було наміряно з запасом. Передня 1.75 стала з запасом. Як результат - в похід я уїхав з чиркаючим по перам заднім колесом. Результат 5 днів на фото :cry:
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... 2XVNadxQry
По приїзду довелось ножицями обрізати шипи, щоби мати бодай 1мм зазору.

9. Швидко розпресувались в рамі самозатяжні гайки під підфляжники. Я не звик -бо в хромолевій за 10 років ні на міліметр. Довелось зажимать власноруч, і поки тримають.
10. Анонсоване виробником покриття рами світловідбиваючими елементами з фарби -насправді доволі сумніве по ефективності, вкрай слабо воно щось відбиває.
11. Якість нікелювання болтів і "нержавійність" роторів викликає сумніви, після купання в солоному озері попід Чорним Морем все чудовищно поржавіло (((
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... oLcJtmdhw9

..
Це все із виявлених мінусів. Власне саме мінусів виробника велосипеду, які можна було б уникнути при відповідальному проектуванні та контролю за якістю вихідної продукції. Але не думаю, що в потенційних пропозиціях від інших виробників набереться менше зауважень. Ну а весь подальший тюнинг обумовлений лише моїм бажанням полегшити -покращити велосипед як надійний туринг для різномандрів. Ну і 128гр фетишизму )))

ПОЗИТИВНІ МОМЕНТИ І ЕЛЕМЕНТИ:
1. Колір і дизайн :oops:
2. Шикарні стокові покришки CST Sensamo! Я був переконаний що разом із сідлом і педалями поміняю і покришки. Але неочікувано -я їх вподобав. Дуже цепкі, звісно накатисті, жодного проколу. Хіба вага в 720гр засмучує. Може тому і були куплені найдешевші і найлегші Швальбе Смарт Сам, без захисту, а в камери до них було залито антипрокольну рідину. Порівняйте до речі висоту стокових CST 42мм і Швальбе 1.75
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... HN_tR7v16V

3. Непогане таки сідло, з еластомерними вставками під косточками. Врешті воно мені таки не підійшло)))))), як і всі попередні. Тож протягом року я поміняв три чи чотири сідла...вже й збився з ліку)). І навіть технологічне Selle Italia Max Flite GelFlow.
На фото -історія сідел катаних на цьому велі (((
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... cRXo5Jn_QG

4. Робочі стокові гальма. Хоч передньому не завадив би або діаметр 180мм, або колодки більші ніж ці "таблєтки", бо на велі зі снарягою спуск з перевалу чи навіть Дністровський серпантин дається нелегко для рук! Але все ж прості надійні гальма. Про виючі ротора то окремо.
5. Якісні робочі стокові манетки та перемикачі, якби ж на Чорному Морі хвилею ракушняка під час руху не виломало задній Acera - я б не міняв.
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... 2bKZqqIH0n
6. Непофарбовані шприхи з нержавійки - дуже порадували. Ніби дрібничка, та все ж фарбовані шприхи за пару років вже мають такий гидотний вигляд, що підстьобує до заміни колес а то й вела, через ніби моральну застралість його. Нічого не нагадує, "Теория заговора вокруг лампочки" (с) ? ;)
______________________________________________________________________________
... РІК ТЮНИНГУ І 128гр., ФЕТИШИЗМУ Одразу став міняти "посадку". Я звик сидіти зверху вниз, тут же кермо було незвично високо. Проставочні кільця викинув, залишок штока вилки відпиляв, винос перевернув. Тепер вже щось

Чи не перше - я купив надійний велозамок кольору #Проект_Ня ABUS 585/100 uGrip , вже другий Абус у мене. Рекомендую. Вага кілограм? А ви хотіли захист надурняк?
http://provelo.com.ua/bike-lock-abus-585-100-ugrip.html

Від бруду купив щитки 24-29" Pl SIMPLA CROSS SDE
Дешева китайщина - передній троха заважає тросам попід рамою і вкрай широкий -довелось на газу гріти і стискати, щоб не чіпляти педалями об (вони там взагалі міряють, чи на око?). А задній вже за кілька перших покатух просто відвалився, болт коліна проломив пластик, вже аж осінню я його скріпив болтом наскрізь з широкою прокладкою-кільцем. Чому я не купив суцільні щитки, як на свому білому турингу DaBomb ? Бо треба оперативно знімати-ставити переднє колесо, пакуючи вел в чохол в потяги, а у заднього невеликі зазори в раму при втсановленому в кріплення щиткові. Класіка.
http://www.mastervelo.com/index.php?rou ... ct_id=1937

У нашого колєги, брєвєтчика з Житомира було куплено лежак Pro Tri-Bar XLC HB-T03.
https://velomoda.com.ua/catalog/ruli-vi ... 61555.html
В деяких походах дуже актуальна річ! Я часто ним користуюсь. бо і хід велосипеда легкий, і формат легкоходний, тож швидкість крейсерська подекуди під 30км\год, і пробіги бувають шосейні, і вітерець. Дуже рекомендую спробувати, особливо шоссерним туристам. Подекуди його знімаю, якщо похід пісками-ярами, і днів так від 5-ти, щоб не таскати зайвих півкіла на кермі.Та й з новою велофарою він якось...несумісний (((((
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... bohb46X4Y3

Захист пера- самоклєйка, поки без нарікань Green Cycle GC-C001
Окремо пошив на праве перо заднього трикутника захист на липучці, щоби прислоняти велосипед, бо там він шкрябається найактивніше. Попереду ще кілька таких захистів на вилку і ліве перо, очевидно.
https://veloplaneta.com.ua/zashita-pera ... na-sinyaya

Майже одразу було куплено контактні педалі SHIMANO XT PD-M780 , із серії "вічні". Жуб даю, 10 років буде без люфтів! Поки крутяться шикарно!
https://bikeshop.com.ua/product_info.ph ... s_id=12111

Недорогі але якісні алю-подфляжники BBB FuelTank (2 шт) -для ПЕТ-пляшки та термоса, з коїм я не розстаюсь навіть влітку ( вода, сік,квас..).
https://ru.gorgany.com/flyagoderzhatel- ... ltank.html

Шатуни болгаркою)))) були замінені на пустотілі шатуни SHIMANO DEORE FC-M521 OCTALINK, під пустотілий картридж каретки, а головне -довжиною 175мм.Бо короткі я не можу вкручувати, не то...
http://velozal.com.ua/shatun-sh-deore-fc-m521.html

Задній перемикач довелось замінити "онлайн" в поході, коли хвилею розламало рідний Acera. Дизелем повернувся в Одесу, де купив через OLX перемикач Shimano Alivio RD-T4000 SGS 9 . По ходу з ним щось не то, імовірно була розтягнута пружина лапки, бо цеп сильно трясе й скидає іноді з зірок(((.
https://velosiped.com/tovary/komplektuy ... 0sgss.html

В тому ж поході по Одещині велосипед навернувся із крутого берега, і відламалось дзеркальце. Без дзеркальця я по шосе ні-ні !!! Повертався через Вінницю, поки була пересадка з потяга і в магазині "Велохаус" купив Дзеркало Zefal Spy. Дуже рекомендую не купляти дзеркальця в торци керма -вони ВСІ відломлюються. Тільки або на шолом (але вони маленькі і погано видно), або ось такі -які можна кріпити і регулювати, і фіг відломаєш! Дуже якісно виконано це дзеркальце і його крутилки.
https://velosiped.com/tovary/aksesuari/ ... 72001.html

В тому ж Велохаус придбав Мигалка задняя LEZYNE FEMTO DRIVE REAR.
Ніби зроблено якісно, але засмучує невідповідність опису - він вмикається ледве не від півсекундного доторку, хоча написано про 2 секунди. Дуже легко десь натиснути випадково і вмикнути. Доводиться почасти при перевезеннях в рюкзаку його розбирати, що не гуд.А залишати на велосипеді десь -також не варіант, оскільки він миттєво-з`ємний
http://vinbike.com.ua/ru/goods/migalka- ... drive-rear

Нарешті в якомусь поході я вирішив поміняти комплектний важченний і "кривий" підсидільний штир, на якому ні сідло ні сумка нормально не тримались. Було куплено 3D-кований італьяшечний лайтовий (ня) двохболтовий з мікрорегулюванням підсиділ Deda RS EL Seatpost Black 31.6mm*350mm
. Варто остерігатися підробок, які вирізняються по вазі і відсутності в пазах для рейок в новому глаголі оцих картонних трубок.
https://planetcyclery.com/values-deda-r ... 6mm-350mm
А тепер оцініть ширину замка, яким затискалось сідло в рідному підсиділі і в цьому Deda RS
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... Vnxrp1QgjA

Виючий ротор передніх гальм достав вкрай, але після того як мій велосипед невдало допомогли закинути в потягу на багажну полку і його вигнуло в Мёбіус - його доля була очевидна. Тож так-сяк вирівнявши і відкатавши тоді похід по Наддністрянщині я повернувся і купив жорсткий лайтовий ротор XLC BR-X50, 160 мм на алю-павуку, що відомі як "Плавающі ротора". Ротор шикарний, і вже пройшов перевірку на міцність -я віз в Сваляві велозамок на кермі, на бруківці його розмотало і затягнуло в ротор з фінальним катапультуванням мене із. Ротору нічого, в мене дві вави ((((
А ще він гарненький, і дєвочкам нравицця :roll:
https://bike-components.com.ua/p5111121 ... c-x50.html

На тому ж сайті по лінку на ротор -я купив до них Болты Титановые для роторов, золотые. Насправді вони покриті двоокисом титана, того і блискучі. А вага...а немає в них ваги - мегаточні ваги у Дизеля наміряли Ноль грам. Ня
Це частина перша фетишизма.Частина друга -в кінці опуса.
https://bike-components.com.ua/p5622783 ... -dlya.html

На тому ж сайті (упс) я купив до майбутніх нормальних лайтових колес (упс-2) Эксцентрики титановые RedLand червоного кольору.Щоб зовсім вже сексі)))
Ні , насправді чорний не хотілось, а блакитних не було. А стоковий після 20-го знімання переднього колеса в потяг вже ледь затягувало, і не дуже.
Ці ж за півроку без претензій, дяки латунним сферам -дуже м`яко відкриваються, а по вазі втричі менше за комплектні!
https://bike-components.com.ua/p5723959 ... dland.html

Гріпси які безбожно в руках крутились - було замінено на шкіряні, які я виміняв у дєвочки на шикалатку, і вона канєшно повелась ( іще не народилось дєвочки, щоб Няшику відмовила........)
Гріпси Green Cycle GC-G310 Leather 135mm сіли нормально, от тільки що в дощ, як мокрі -то вони слизькі вкрай, і це небезпечно! Бо почасти я їду тримаючи руки поверх них, не вціпившись пальцями.
https://kruti.com.ua/products/gripsy-gr ... -kozh.html

І ось нарешті настав день Х. Я сподобився на сідло Брукс. Цю багаторічну епопею можна назвати "Епопея поппея, або Путь до Брукса". Насправді здалеку воно мені ніколи естетично не приваблювало, та й одного разу щось з кілометр по бруківці якось геть не вразило мій попс. Втім, побиті в мандрах косточки та здерта живцем шкіра під м`якими і не дуже дорогими і не дуже сідлами потребували вирішення проблеми! Ігорь Дізель вже за кілька днів привіз вподобане мною сідло TEAM PRO CHROME кольору мнёда (ня). Особлива дяка за привабливу ціну, бо все ж шмат шкіри з тих дєвствєнних бізонів трохи недешевий. Поруч із дзеркальцем, правильним велоліхтарем (а не тактичним ) -сідло Брукс є одним з трьох найбажаніших деталей на велосипеді, на мою думку. Дзеркальце, велоліхтар і Брукс! І ви в безпеці.
http://brooksengland.com.ua/saddles/tea ... hrome.html
ЩОдо результату, то перші щось 500+ км це був ад!!! Я не міг на нього сісти, крім як на рівному...
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... dV9sO9hKhM
Я спочатку боязко їздив в трьох...не...в чотирьох одночасно памперсах, поки Дизель не нашипів, що так воно до смерті моєї не притреться під мої косточки. Тоді я почав їздити в білих труселях на тонкі бархатні штани, як і просили )))).Внєзапно на якомусь поході я помітив..що я не помічаю сідло! Це було Одкровєніє, я вам скажу! Тепер тільки Брукс, правда я костлявий, тож з памперсом поверх.Але вже ніякою здертої шкіри і робитих косточок!!!

Оскільки я планую троха покатати бреветів наступного року, то вирішив знов повернутись лицем до "этих ваших велокомпьютеров" (с). Як труЪ мандрівник я їх глибоко зневажав. Але в бреветах вони вкрай потрібні, і наш з Крошманом пробіг в 300км, і підготовка моя до нього це показувала -потрібні були цифри і їх аналіз.Далі ж в походах я якось вже звично ним користувався, легко розраховуючи свою середню і час до цілі! Також цікаво було бачити графік набраних висот і інші штуки, типу температури та підсвітки. Власне тому я і купив бездротовий Велокомпьютер Sigma Sport BC 14.16 STS CAD
http://provelo.com.ua/sigma-sport-bc-14-16-sts-cad.html
Велокомп`ютер безпроблемний і всепогодний...тільки що батарейка за 3 місяці вже сіла. А ще воно таке розумне, що визначаючи перепад висот коли ти їдеш потягом, але не маючи паралельно даних про пробіг -воно раптом висвічує "Транспорт")))Троха фото в дії.
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... WW6DzZxs4d

Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... klnPc8yWwa

До походу в Закарпаття я купив в "Два Колеса" найлегші і ніби найдешевші серед Сам-івпокришки Schwalbe Smart Sam 2017 Performance 29˝x1.75˝ .
В камери було залито антипрокольну рідину, і поки вони катять шикрано і безпроблемно, хоч без ілюзій -це недовговічні покри.
https://velosiped.com/tovary/kolesa_ta_ ... 01136.html
Проблема в тім, що стокові мають яблучну форму, тож зщеплення на піску і дровах лісу не дуже, а Смарт-Сами навіть такої ширини шикарно їдуть і по снігу і по піску, вже обкатано!
Комплектні сліки на піску не їдуть геть -ФОТО
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... levOpJFf77

Schwalbe Smart Sam тримають всюди -ФОТО
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... Wkn1zmfQNr

Підібрались до колес. Хехе, це не жарт, але стокові колеса мене відверто дістали -м`які, важчезні, незахищені, з широкими ободами -куди менше 35мм покришку не поставити -переб`є ободом! Що і відбулось коли я поставив шоссерні покришки -обидві перебило за 25км. Тому готуючись до бреветів я придбав легенькі ( порівняно), годні і для походів (легкоходних) і для бреветів колещатка.
Лайтові втулки на промпідшипниках з різновисокими фланцями та шикарним брудозахистом, чотири сабаки в барабані задньої, передня втулка ще й трансформується під вісь 15мм -це актуально в світлі бажання на бревети поставити замість кондової сталевої вилки карбон (Ня), а вони майже всі під вісь.
Втулка дисковая задняя - Novatec - D772SB/A-36H-B
http://www.velostyle.com.ua/139693.html
ВТУЛКА ПЕРЕДНЯЯ NOVATEC A781SB A
http://www.bikepark.com.ua/product/fron ... -a781sb-a/
Лайтові ОБОДА SUN RINGLE INFERNO 23 32Н 29"
https://bikeshop.com.ua/product_info.ph ... d=11025435
Шприхи DT SWISS Champion 15G 1.8x263 Вибір чемпіонів! )))
https://veloplaneta.com.ua/spica-263-mm ... rebristaya
Колеса які приїхали виявились на 700гр легшими за стокові, а з надітими на них лайтовими роторами на титанових болтах і титановими ексцентриками -майже на 1 кг!!! А крутились вони легше за шосерне переднє на Шимано 105, вау.
Нові лайтові колеса (ФОТО)
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... x64PhbYuMz

Комплектні колеса (ФОТО)
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... VefuXOZOB4

ВАГА КОМПЛЕКТІВ
ПЕРЕДНЄ КОМПЛЕКТНЕ:
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... VqVtUhpumv
ПЕРЕДНЄ ЛАЙТОВЕ:
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... U8UuwHPZxx
ЗАДНЄ КОМПЛЕКТНЕ:
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... Wu7HpgNNQN
ЗАДНЄ ЛАЙТОВЕ:
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... 9lZLeaYJas

Для нового заднього колеса було куплено лайтовий Тормозной ротор Kcnc Razor 160мм, на який мій знайомий кинувши погляд назвав "еротичним мереживом" ))).Дивіться самі. Втім гальмує тихо і плавно, що ще треба?
https://go-sport.in.ua/p238080785-tormo ... -kcnc.html

Іншою проблемою стали колодки, які в останньому поході по північним піскам Волині стерло, бо тоді Волинь розлилась болотами. Не врятувало навіть -що вже стояли металокерамічні колодки, замість легкостираємих комплектних органічних- додому я приїхав майже без гальм. Тепер планую якийсь саморобний захист на каліпер гальм, абощо.
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... a82HKLNGGK

Нещодавно було замінено і мій походний велоліхтар, а точніше не велоліхтар ніразу, а "тактичний ліхтар". Про це я задумався, коли повертався в снігову завірюху з нічного потяга з Бердичева в Ж - оскільки освітлювало лише доволі вузьким пучком, а там поклали новий асфальт з крутим зрізом на узбіччі без розмітки краю, я щоразу як мене щось наздоганяло злітав , точніше зривався навіть. А тут ще й кнопка ліхтарика поламалась.Час купити правильне велосвітло! Світло яке безпечно освітлює а не осліплює, яке світить по бокам -завчасно підсвічуючи нерівності і пішоходів. Закликаю всіх активно мандруючих - викинути ваші тактичні прожектори! Купити правильне велосвітло! Ви відчуєте різницю одразу, що на хорошій дороі, що особливо в поганих умовах. А цей ліхтарик Gaciron V9D-1600
https://velopuls.com.ua/product/fara_ga ... poverbank/
я вподобав по купі причин: він заряджається через USB, він має кнопку на кермо для керування всіми режимами ( а не як у Феніксів), він має шикарну засвєтку жовтим у ближнє поле, що не сліпить мене, потужний аккум на 20 годин роботи в типовому для мене рівні яскравості, і найцікавіше -він працює як пауербанк -на борту ще повнорозмірний USB для підзарядки інших девайсів -наприклад екшен-камери на кермі поруч, прямо в роботі її! Це шикарно. А от 1600 люмен його -мені "до фанаря", сорі за тавтологію )))
Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... GH0e1DStCW

Під кінець мандророку Apollo було полегшено на...128гр і ... 1051грн. Саме стільки заважили 23 титанових різномірних болтика, якими я замінив сталеві болти з різних компонентів на велосипеді. І це була частина-2 фетишизму (Ня).Всього ж Аполло за час цих експериментів схуд майже на 3кг, та й то - важченне сідло Брукс троха змістило бажану цифру 11кг до очевидно -заміни вилки на карбонову, або подібне.
Врешті ціль моя -безпечно і легко їздити, але іноді просто відволікаєшся на Прекрасне :))гг

Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... YR-NHjnAyP

Ось такий досвід я отримав за рік, і передаю далі. Іноді хочеться вернутися на шось просте і дешеве. Дауншифтінг можливий ще, поки не вліз в топові веложелєзякі. Але у мене інші цілі, більш приземлені -щоб Аполло злетів ! :)))
Великая подяка магазину "Два Колеса" і лічно Ігорю Дизелю за терпіння, підказки, замовлення і особливо знижки. Там же ще й подарунки були!
Зображення

З РОКОМ КОТИКІВ вас, посани!

Зображення
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... ySITkiRhB5

#Проект_Ня
jazzec, Саня, DIESEL та 4 іншим це подобається
Experience

Experience Сижу в доме, только с крыши слез. При[…]

Пропускаєш покатушки та інші велоподії?! - SMS-інформування!